Dieedijärgija ekstra kokteil – uus toode

Dieedijalgija ekstra kokteilDieedijärgija Ekstra kokteil

Suurepärane dieettoode kaalu korrigeerimiseks tänu erakordselt suurele, hädavajalike toitainete sisaldusele ning minimaalsele rasva- ja kaloritesisaldusele!

Sojavalgul koos sojaubades rohkelt esineva kiudainega on leitud kaalualandamist tugevalt soodustavaid omadused, isoflavonoidide suur kontsentratsioon sojas mõjutab positiivselt inimese hormonaalsüsteemi.

Dieedijärgija ekstra kokteili tootja on OÜ Biolab Grupp, kes omab väga pikaaegset kogemust tervisekokteilide tootmises.

Energiaandmiseks ja toitainete transpordi tagamiseks rakkudesse on kokteili lisatud glükoosi – kui kiire energia allikat, mis ei muutu rasvkoeks vaid osaleb energiatootmises, süsivesikute tarbimise osatähtsuse tõstmine ning kroomi lisamine korrastab ja kiirendab ainevahetust ning aitab vabaneda liigsest rasvkoest!

Dieedijärgija ekstra kokteilis sisalduv soja on tuntud oma tervistavate omaduste poolest: sisaldades ainult temale omaseid taimseid östrogeene, tugevdab ta südant, hormonaalsüsteemi, luid-liigeseid jpm. Sisaldades palju kiudainet parandab soolestiku tegevust, vältides kantserogeenide ja toksiinide pikaajalist kokkupuudet soolestikuga.

Sojavalk alandab kolesteroolitaset! Puhastades organismi jääkainetest ja mürkidest tõstab ta immuunsüsteemi efektiivsust ja aitab toime tulla meie saastatud maailmaga.

Koostis:

Sojakontsentraat, glükoos, maltodeksriin, suhkur, letsitiin, õietolm, looduslikud lõhna- ja maitseained (kakao), antioksüdandid (vitamiinid -C, -E, seleen) vitamiinide – mineraalide kompleks. Gluteeni – , laktoosi- ja kolesteroolivaba.

Kasutamine:

Kasutage kokteili 1-3 korda päevas madalakaloriliste söögikordade juurde või nende asendajana (sellisel juhul konsulteerige arstiga lisavitamiinide-mineraalide kasutamiseks). 60g kontsentraadile ( 2 kuhjaga mõõdukulpi ) lisatakse suurde klaas (250-350g) rasvavaba piima, joogijogurtit, vett või muud jooki vajaliku konsistentsi saavutamiseni ja segatakse kokteiliks.
Võite kasutada mikserit.

Ärge asendage tootega lõunasööki. Dieedi ajal jooge rohkesti vedelikku ja tarvitage värskeid puu-ja köögivilju ja nende mahlu.
Dieedipidajate peamine viga seisneb harvades söögikordades.

NB! Sööge vähemalt neli korda päevas vähekalorilisi toite, mis on rikkad toidukiust, vastasel juhul ainevahetus aeglustub ja organism püüab säilitada rasvkude.

Lähem info – Dieedijärgija ekstra kokteil

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

View Desktop Site