Paastuaja toidunippe – kuidas kasutada tofut

Kui tõsiselt keegi paastub, seda otsustab igaüks iseseisvalt, kuid kõik me vajame loomulikkust arvestades kevade saabudes pisut kergemat igapäevast toitu.

Tuletan meelde, kui palju võimalusi pakub tofu kasutamine:

  • Keeda supp/püreesupp veega, juba valminult mikserda sisse vähemalt supilusikatäis, mis on ca 50g värsket pehmet tofut ühe portsjoni kohta, maitsesta võimalikult värskete ürtide/idanditega. Tofu annab suurepärase koorese maitse, asendades loomset koort, juustu ja liha.
  • Wokitoitudes on parema maitse saamiseks mõeldav sojakohupiim eelnevalt kergelt läbi kuumutada ja siis lisada peaaegu valmis wokile.
  • Kergelt vähese õli/kookosrasvaga kuumutatud sojakohupiima on mõtekas ette valmistada ja külmutuses säilitada. Siis on lihtne segada pastatoitudesse, toorsalatitesse õhtusöögiks vm.
  • Kuumuta tükeldatud punast paprikat koos küüslauguga, sega jahtunult sojakohupiima ja Herbamare ürdisoolaga näiteks. Saad kasutada kuivleibade, salati, – kapsalehtede jms katteks pikemat aega. Säilib vähemalt nädala.
  • Eelroaks ehk vahepalaks purusta 1puhastatud apelsin/greip, lisa peotäis goji marju ja maitsestamata tofut/sojakohupiima oma soovi järgi.Jatkub kahele,on parajalt magus ja toitev!

Kõik sojaoast valmistatud toidud sobivad paastuajaks!

Merike Tärk

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

View Desktop Site