Mida depressiooni või ärevushäire korral lisaks manustada? Psühholoogid soovitavad!

Kergematel juhtudel enne keemilisi antidepressante proovi looduslikke ärevushäireid maandavaid toidulisandeid nagu 5-HTP (aminohape, millest keha toodab serontoniini -õnnehormooni), B-vitamiinid, D-vitamiin, magneesium, Ashwagandha. Kõik need ained osalevad väga suures osas just närvisüsteemi töös, mille puudumisel tekivad närvisüsteemihäired ja kahjustused.

Lisaks korrasta soolestiku mikrofloora, kuna just sealt saavad peamiselt alguse ainevahetushäired. Puhasta soolestik (peen- ja jämesool) kiudainetega, likvideeri parasiidid parasiidivastaste taimedega (kõrvitsaseemned, Must pähkel, Neem, Pau D´Arco), võta lisaks põletikuvastaseid aineid nt kurkumiin (kasutatakse ka depressiooni ravis), võilill, D3-vitamiin ja asenda kahjulikud bakterid kasulikega süües probiootilisi toite nagu maapirn, hapendatud aedviljad, hapukapsas, toorpiimast tehtud hapupiim, keefir või tarvita probiootikume e. piimhappebakterid toidulisandina, kuna hapendatud tooted ei pruugi anda vajalikku kogust probiootilist kultuuri, mis kataks kogu soolestiku kasulike bakteritega. Kasulikud piimhappebakterid vastutavad sooleseina kaitsmise eest, lagundavad ja peenestavad toitu, neutraliseerivad kahjulike mikroobe, viivad välja mürk- ja jääkaineid ning hoiavad nii meie vaimset kui füüsilist tervist.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Päevaseks tarbimiseks soovitatavat kogust mitte ületada. Ärge kasutage toidulisandit mitmekesise toitumise asendajana. Hoidke toodet lastele kättesaamatus kohas.