Püreesupp maapirnijahuga

Kogus 2-le:

  • 400 g külmutatud brokkolit (või muid meelepäraseid juurvilju)
  • 3 kartulit
  • 200 ml kohvikoort (või mõnda taimset koort)
  • 2 supilusikat maapirnijahu

1. Keeda kartulid ja juurviljad pehmeks, kalla ära keeduvedelik (jäta 1 supikulbi jagu alles).
2. Püreesta juurviljad koos kulbitäie keeduvedelikuga.
3. Lisa koor ja maapirnijahu. Püreesta ühtlaseks.
4. Maitsesta soola ja pipraga.
5. Serveerimisel riivi peale veidi parmesani juustu. Soovi korral võib juurde lisada ka kanafilee ribad.

Maapirnijahu supis toimib paksendajana ning annab meeldiva maitse. Samuti tõstab supi kiudainesisaldust ning hoiab kõhu kauem täis.

Toitaineline väärtus 100g kohta:
Energia 305 kJ / 73,1 kcal
Süsivesikud 5,52 g
Rasvad 3,22 g
Valgud 3,17 g
Kiudained 4,70 g

Osta siit maapirnijahu

 

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Päevaseks tarbimiseks soovitatavat kogust mitte ületada. Ärge kasutage toidulisandit mitmekesise toitumise asendajana. Hoidke toodet lastele kättesaamatus kohas.