Magneesium ja vitamiin B6 kapslid 60tk

8.90 

Magneesium B6 vitamiiniga

  • Koostis: Magneesiumoksiid, želatiin värvainega titaandioksiid, maisitärklis, püridoksiin (B6), mahuaine: rasvhapete magneesiumsoolad, riboflaviin (B2), tiamiinmononitraat (B1), foolhape, vitamiin B12Kogus 3 kapsli kohta: Magneesium 1125mg Vitamiin B6 6mg Riboflaviin (B2) 1.05mg Tiamiin (B1) 0.825mg Foolhape 210µg Kobalamiin (B12) 1,875µg Kasutamine: 3 kapslit päevas. Hoiatus! Mitte ületada päevast soovitavat kogust.

Kirjeldus

Magneesium on eluliselt tähtis mineraalaine, mis reguleerib närvi- ja lihasfunktsiooni.Ta on üks parimaid abimehi vererõhu langetamisel. Magneesium osaleb veresoonte lõõgastamisel, vähendab trombide teket. Magneesiumi tarvitamine õiges koguses(päevanorm keskmiselt 350mg) aitab leevendada stressi, kuna ta lõõgastab lihaseid ning rahustab närve. Üheks magneesiumi tähtsamaks funktsiooniks on osalus energiarikka ühendi ATP produktsioonis, samuti suurendab ta ensüümide aktiivsust (see tähendab üldjoontes ainevahetuse paranemist).

Kõige kõrgemad magneesiumi kontsentratsioonid esinevad kõige aktiivsema ainevahetusega elundeis nagu peaaju, süda, maks ja neerud.

75% inimesi tarbib magneesiumit alla päevase vajaduse, puuduse peamiseks põhjuseks on see, et ei sööda täisteravilja, vaid töödeldud toitu, millega viiakse kehast välja suur kogus magneesiumit. Magneesiumi viivad kehast välja ka liigne alkohol, gaseeritud jookide joomine, diureetikumid. Mg vähesus põhjustab energiapuudust rakkudes – magneesiumi peamine ülesanne on aktiveerida ensüüme, millest sõltub reaktsioonide toimumine kehas. Esimesteks Mg puuduse sümptomiteks võivad olla silmalihaste tõmblus, närvilisus, depressioon, lihasvärin ja -nõrkus.

Magneesiumivajadus suureneb vaimse ja füüsilise stressi korral, samuti aktiivse sportimise puhul, puberteedieas ja rasedatel.Igapäevaselt peaks Magneesiumit saama vähemalt 350mg.

B6-vitamiinil on meie kehas samuti palju tähtsaid ülesandeid, kuid üheks olulisemaks võib pidada selle tuge südame-veresoonkonnahaiguste ennetamisel. B6-vitamiin osaleb süsivesikute, rasvade ning valkude lõhustamisel ja kasutamisel, glükogeenist energia tootmisel.Teda on vaja antikehade ja punaste vereliblede moodustumiseks,veresoonte, igemete ja hammaste tervise tagamiseks, tsentraalse närvisüsteemi normaalseks funktsioneerimiseks. B6-vitamiini on vaja magneesiumi täielikuks imendumiseks ning kuna B6-vitamiin osaleb valkude ainevahetuses, siis selle vajadus suureneb koos tarbitud valgukoguse suurenemisega, nt sportlastel.See vitamiin aitab saavutada tasakaalu naatriumi ja kaaliumi vahel, mis omakorda reguleerivad organismi vedelikutasakaalu ja parandavad närvi- ja lihassüsteemi normaalset funktsioneerimist.

Õige magneesiumi ja  B6 -vitamiini vahekord on ka väga oluline vahend, et kaitsta organismi stressi mõju eest. B6 -vitamiini vajadus on  päevas keskmiselt  4mg.

Päevaseks tarbimiseks soovitatavat kogust mitte ületada. Ärge kasutage toidulisandit mitmekesise toitumise asendajana. Hoidke toodet lastele kättesaamatus kohas.