Spirulina pulber

9.7 

Spirulina pulber sisaldab palju sportlastele ja taimetoitlastele väga vajalikke toitaineid. Spirulina moodustab kôikidest maailma organismidest enim proteiine ja 65-71% kehale väga hästi omandatavaid proteiine.

Teadlased peavad spirulinat üheks parimaks vahendiks keha puhastamisel raskemetallidest (näiteks elavhöbe, kaadmium, plii, arseen) just detoksifikatsiooni omaduste tõttu. Spirulina sisaldab rohkelt B-rühma vitamiine, beetakaroteeni, E- ja K-vitamiini.

Kaal 125g/48€ kg

 

 

Kirjeldus

Toitumisalane teave (100g sisaldab keskmiselt): energiasisaldus 1463kJ/350kcal, rasvad 8,2g

(millest küllastunud rasvhapped 1,1g), süsivesikud 15,1g (millest suhkrud 3,1g), kiudained 7g, valgud 60g, sool 0,7g.

B1-vitamiinn 1.02mg, B2-vitamiin 990mcg, B3-vitamiin 6.21mg, B6-vitamiin 130mcg, B12-vitamiin 0.2mg, E-vitamiin 19mg, A-vitamiin 15,030IU.

Inositol 10.4mcg, biotiin 0.4mg/kg, foolhape 0.9mcg, beetakaroteen100mg, klorofüll 237mg, kaltsium 120mg, magneesium 144mg, raud 58mg.

Fosfor 312mg, kaalium 1.54mg, naatrium 456mg, mangaan 2.5mg, tsink 360mcg, seleen 0.04mg, boor 0.3mg, molübdeen 30mcg, 7 aminohapet (kôik 8 asendamatut), omega 3-rasvhapped (DHA 0.435mg), omega 6-rasvhapped (GLA 300mg), fenüületüülamiin (PEA), superoksiiddismutaas (SOD) 26,400U, zeaxantiin 36,1mg, luteiin 28,9mg, krüptoxantiin 55,6mg, fükosüaniin 3330mg.

 

Lugege lähemalt spirulina kohta:

Spirulina – kas tuleviku toit? , Maaleht 24.02.2013

RDA: 8g.

Lisainfo

Kaal 125 g
Päevaseks tarbimiseks soovitatavat kogust mitte ületada. Ärge kasutage toidulisandit mitmekesise toitumise asendajana. Hoidke toodet lastele kättesaamatus kohas.