Spray Zinc Plus, 25ml Tsink toidulisand

14.00 

Aktiivkoostisosad ühes serveeringus (4 pihustust): tsink: 5 mg (50% NRV*), D-vitamiin: 20 μg (400% NRV*), B6-vitamiin: 1,4 mg (100% NRV*), E-vitamiin: 4 mg (33% NRV*), C-vitamiin: 20 mg (25% NRV*). NRV* – Päevane võrdluskogus täiskasvanule

14.00/556 €/kg

Kirjeldus

Tsink on üks keskseid mineraalaineid organismi rakkude arengus, kasvus ja paljunemises.

Tsinki on vaja:

  • ligi 300 ensüümi koostises,
  • vereloome protsessis osalemiseks,
  • orgaanismi normaalseks kasvamiseks ja järglaste saamiseks ja DNA sünteesis,
  • immuunsüsteemi toetamiskes ja haavade paranemiseks,
  • inimorganismi antioksüdantses kaitses (nt on ta antioksüdantsete molekulide koostises), suguorganite arenguks, eesnäärme funktsioneerimiseks ning naissuguhormoonide aktiivsuseks,
  • maitsmisretseptorite normaalse arengu tagamiseks,
  • insuliini toime avaldumiseks.
  • A vitamiini ainevahetuses ja nägemises

Seitset märki, et sinu keha vajab rohkem tsinki

1) Su kõht on pidevalt korrast ära – Tsink on seotud seedeprotsessidega ja ilma selleta ei saa keha korralikult toitu seedida ja toitaineid omandada. Inimesed ei oska tihti iiveldust, oksendamist või kõhulahtisust seostada tsingipuudusega.

2) Su keha on kange – Kui su lihased valutavad mitu päeva peale treeningut või sul on sinikad keha peal väga kaua, siis tasub olla tähelepanelik. See võib viidata tsingipuudusele, sest see aeglustab keha paranemist.

3) Sinu lõhna- ja maitsemeel on nõrk – Tsink on oluline aine korralikult lõhna ja maitse tundmiseks. Kui märkad, et sa ei tunne enam maitseid ja lõhnu nii teravalt kui varem, siis võib sul olla tsingipuudus.

4) Sa oled tihti haige – Külmetust, mis ei taha ära minna, ei tasu tähelepanuta jätta. Kui sinu keha ei saa piisavalt tsinki, siis sinu immuunsüsteem ei toimi korralikult ja haigestud kergemini. Jälgi oma sümptomeid ja pöördu vajadusel arsti poole.

5) Sinu silmad harjuvad pikalt pimedusega – Tsink on vajalik A-vitamiini tootmiseks, mis on seotud silmade tervisega. Kui sinu silmadel läheb väga kaua aega, et pimedusega harjuda, siis võib see olla märk tsingipuudusest.

6) Sul on keskendumishäired – Tsink mõjutab seda, kui palju sa suudad istuda ühe koha peal ja millelegi keskenduda. Kui su kehal on piisavalt tsinki, siis oled sa võimeline palju paremini asjadele keskenduma.

7) Sa oled juurde võtnud – Tsink kindlustab selle, et sinu ainevahetus töötaks korralikult. Kui sul ei ole seda piisavalt, siis sul on ka vähem energiat ja on raskem kaalust alla võtta.

Kasutamine: soovituslik päevane annus täiskasvanule 4 pihustust päevas suhu või põse siseküljele. Enne kasutamist loksutada!

Lisainfo

Kaal 50 g
Päevaseks tarbimiseks soovitatavat kogust mitte ületada. Ärge kasutage toidulisandit mitmekesise toitumise asendajana. Hoidke toodet lastele kättesaamatus kohas.